topbella

Tuesday, January 4, 2011

Rojak.心情

summer course starts in 2days
they say time flies...

well i rmb the day i finish my last exam~
i still rmb the day i packed for mornington trip~
the day kenny come over to play~
the day i sent hui jing to southern cross~
the day matt, lucas, yi en, yi xian went back~
christmas eve, new year eve~
ahhh the memorable 1 month...

started training in a pizza&pasta store~
gosh so many work to do!!
yeah typical chinese boss...
but not bad i got free pizza and 'dumplings' first day at work...

yes time flies...so
im gonna say im 20years old already?
if 2009 is an unforgettable year, then
2010 is even more unforgettable, tough but memorable year~
i rmb i got sick when i first came here, in feb...
its been a really tough year~
but thanks to my family, i know im lucky cuz they are here with me~
and all my friends...

身边的朋友真的非常谢谢你们...
陪我熬过,陪我大笑,被弟弟欺负时候安慰我,压力大时候叫我大哭,
挣扎时候给我'少少'指点,生气时候听我发牢骚,无聊时候说说废话...

不在身边的朋友更要谢谢你们...
无时无刻都还在关心我,时不时还会想念下我,偶尔三八几句...
咏盈讲的,人生得一知己死而无憾,何况我何止有一知己呢? 大概是酱...
以前觉得很恶心,但突然想念嘉欣大大声叫我宁宝贝的声音!
在英国的你回来的时候碰面一定要给我叫够一百次噢!! :)
婉琴啊,我找到吃东西速度跟你差不多的人咯~
还有莉滢啊~在新加坡很开心的样子把我给忘了吼!?
哈哈没有啦~希望你对自己的选择有信心...爱你所选嘛!

待久了,发现华语真的退步了~没有开玩笑...
所以真的要多多炼字咯!
新的一年我不会怎样去set goal...年尾没实现会觉得很可恶~
没怎样吧~最重要过的充实,没对不起任何人就行了!
说难不难,说易不易贝! :D

好~加油!! 各位也要加油!!

-end-

3 comments:

yoongying said...

亲爱的~可是如果嘉欣回来的时候,你没有回来怎么办??
呵呵~我们去到别的地方,幸好有认识到朋友,陪我们一起走大学生涯.
可是啊,回到来我们还是可以出来喝喝茶,聊聊天.=))

新年快乐~加油

ɛκαʏ said...

哈哈!!我不理。。。大概也要隔空对我喊~她说也没那么快,所以应该会同一时间回去。。。好我等那一天吧! 

新年快乐 :)

Anonymous said...

突然发现,大家在很远,可是又很近...

Post a Comment

Hey~welcome to whoever that viewed my bloggie here! hope u dont find it annoying...but i dont care :)